Onsdag

Okej från att ha hoppat av bloggen till att prova igen?
Fungerar de eller kommer de bara rinna ut i sanden?

Ska jag vara helt ärlig gör jag det här för Rasmus,
han hittade min blogg som enligt honom var "tom"
& det är ju helt rätt och riktigt, då jag kände
vadå blogga? Det är verkligen inte jag..

Men snäll som jag är så får jag ställa upp..
Så vem är Rasmus då? Jo det är killen som gick i andra klassen och i min?
Konstigt men sant.. En tyst kille som har dolda talanger,
som att ställa upp och bli min baldejt ;D
Bra jobbat säger jag!

Även om jag kanske inte var vid hans sida hela kvällen
så tyckte jag det var mycket trevligt att få gå med honom..
Det jag menar är att vi inte pratat så mycket de andra tre åren,
så varför inte börja nu?

Detta blev väl helt enkelt ett tack till dig rasmus så du gjorde att jag fick gå på balen :)
Nu är det dags för den nya wallander,
Man måste ju hålla sig uppdaterad har jag hört ;).


 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback