GratisBio, testa du också!

För ett tag sedan när jag gick in på ninnis blogg,
carooline.blogg.se
Så såg jag att hon länkat en sida som hette gratisbio..

Detta gjorde självklart mig mycket nyfiken,
Vad annars när det gäller mig?
Så jag gick in och kollade vad det här var,
Och har kommit fram till att det är något mycket bra!
Så här kommer en länk och beskrivning:
http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=198702

Man blir medlem, vilket är helt gratis.
Sedan samlar man poäng,
Som man sedan kan växla över till presentkort,
Och det är de affärer man brukar handla i också!
Så som gina, hm, mq, nelly!

Detta va skälet till att jag blev medlem,
Då jag menar att garderoben alltid kan fyllas på,
Och inte med vad för något som helst,
Utan med snygga kläder och skor!

Så gå in där nu och bli medlem,
Sedan om du säger att jag värvade dig är det bara en bonus ;)
Mig hittar ni under peetera ;D

 
 
 
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback