Onsdag

Ja då var halva veckan gjord lite mer..
Skönt med bara två dagar kvar av arbetsveckan,
Sen att det är två långa dagar är en annan femma =/..

Vad gör man när man vill tjäna pengar ? haha..
Trött blir man också, men i slutet av månaden är de fan värt de;)

Sedan inte nog med att man jobbar,
man måste knäcka sönder teori också..
Inte lätt att bli gammal o självständig haha..
Ibland undrar man om arbetet gör åldern alltså?
Nog inte många som förstår mig när jag säger så,
men det gör faktistkt detsamma,
jag fattar och lite skrattretande är det ibland..

Nä, man tar studenten sen efter de blir man gammal hahahahaha..
Längtar iaf till helgen nu så jag kan få vara lite ung igen;)


 
 

 
 
 


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Varför har du slutat blogga?



Ett tips: gå med
www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig helg!

2010-02-13 @ 18:16:04
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback