Tisdag!

Ja då var det ett tag sedan jag va här igen,
Vid det här laget antar jag att mina få (då menar jag väldigt få),
Läsare har slutat läsa, men jag gör ett försök ändå!

Så vad har då hänt mig den senaste tiden?
Jo sommaren är slut och allvaret har börjat..
Men nu är det inte som de brukar,
ingen mer skola..

Att inte ha den nära kontakten med alla längre känns konstigt,
i alla fall så är det så för mig..
Även om jag har haft väldig tur och lyckats dra fast i ett jobb..
Inget glamuröst eller så men något att göra varje dag,
Och det bästa med de hela, pengar i plånboken varje månad..

Men vad ska man göra när man är ung o inte har mycket att välja på?
Man ska ta sig i kragen o kämpa!

Det var väl allt får jag nog säga,
Hoppas att där fortfarande finns någon som läser,
Även om alla mina inlägg nu är borta,
Och de inte blir uppdatering så ofta så är det här alltid något =)

(ska försöka bättra mig med uppdatering)





 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback